Vsi izdelki so pregledani in nepoškodovani, pred oddajo pošiljke dostavni službi.

PROSIMO, DA NAS O VRAČILU BLAGA OBVESTITE NA ELEKTRONSKI NASOV INFO@MUST-HAVE.SI.

Pošiljko pošljite PRIPOROČENO, saj v primeru izgube paketa, vam kupnine ne moremo vrniti.

Pogoji vračila blago so:

– blago je nepoškodovano,

– blago ni bilo nošeno in oprano ter nima sledov poskušanja (madeži ličil, telesni vonj, vonj po dezodorantih ali parfumih),

– blago je posredovano v originalni embalaži z pripadajočimi originalnimi etiketami na oblačilu.

Če kateri koli izmed zgoraj navedenih pogojev ni izpolnjen lahko zavrnemo takšno pošiljko, oz. jo po dogovoru s kupcem vseeno prejmemo, vendar proti plačilu stroškov popravila, čiščenja ali nadomestitve originalne embalaže.

V izogib temu vas prosimo, da oblačilo najprej poskusite in šele, če vam ustreza operete. Pri poskušanju bodite pozorni, da to počnete nenaličeni in brez uporabe dezodoranta oz. parfuma.

Če vam prejet artikel ne ustreza, ga lahko zamenjate ali se odločite za vračilo kupnine.

V primeru odstopa od pogodbe bo ponudnik nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe (oziroma po prejemu vseh potrebnih podatkov kupca, ki so potrebni za identifikacijo kupca: ime in priimek, št. naročila) in vrnjenega blaga, vrnil vsa prejeta plačila, ki se nanašajo na kupoprodajno pogodbo od katere kupec odstopa. Plačila bo ponudnik kupcu vrnil z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je kupec uporabil ob nakupu vrnjenega blaga, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega kupec ne nosi nobenih stroškov.

Ponudnik si pridružuje pravico do zavrnitve blaga kupcu, ki zlorablja pravico do odstopa od pogodbe skladno s 43.č ZVPot.

Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do odstopa od pogodbe uveljavlja z veljavno zakonodajo.

V primeru odstopa od pogodbe kupca bremeni strošek vračila prejetega blaga. Paketov z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru naročila produkta, ki je izdelan po njegovih navodilih in prilagojen njegovim izrecnim zahtevam (skladno z 2. točko 5. odstavka 43.č člena ZVPot).

  1. Zavrnitev naročila

Naročila, za katerega ugotovimo, da jih pod navedenimi pogoji ne moremo izvesti, ker ne razpolagamo z zadostnimi podatki, bomo zavrnili.

  1. Reklamacija oz. poškodovan izdelek

Izdelki, so pred pošiljanjem 2x pregledani, saj se trudimo, da bi se izognili temu, da stranka prejme poškodovano blago. V kolikor ste prejeli izdelek z napako ali poškodbo nas prosim o tem obvestite v roku 24 ur po prevzemu paketa in nam posredujte sliko poškodbe.

Izdelek mora imeti na sebi še originalno etiketo, zato stranke naprošamo, da izdelke pregledajo po prejetju oz. pri poskušanju izdelka.