POGOSTA VPRAŠANJA

FAQ – Pogosta vprašanja
 
Drage stranke! Verjamemo, da boste tukaj našli večino odgovorov na vprašanja. Če v spodaj navedenih vprašanjih ne najdete informacije, ki jo iščete, pa nam zastavljeno vprašanje posredujte na elektronski naslov: info@must-have.si. Na prejeta vprašanja na elektronski naslov ali FB sporočila bomo odgovorili v najkrajšem možnem času, najkasneje v roku 48 ur.
 
Ali lahko nakupujem kot gost?
 
V naši spletni trgovinici lahko nakupujete kot gost ali pa se lahko registrirate.
 
Ali lahko opravim nakup na ime podjetja? Ste davčni zavezanec?
 
V naši spletni trgovini lahko nakupujete tudi v imenu svojega podjetja. Na blagajni vnesete podatke podjetja, vključno z davčno številko, mi pa Vam izstavimo račun na navedene podatke. Spletna trgovina Must Have ni evidentirana kot davčni zavezanec.
 
Kdo dostavlja Vaše pakete?
 
Dostavo naših naročil vrši dostavna služba GLS. Po predhodnem dogovoru s stranko pa je možno odpošiljanje paketa tudi preko Pošte Slovenije.
 
Kakšen je strošek dostave?
 
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 EUR. Pri nakupu nad 80€ je dostava brezplačna.
 
Plačila po predračunu je potrebno poravnati v roku 2 delovnih dni, v nasprotnem primeru se smatra, da je naročilo preklicano.
 
Ali omogočate oseben prevzem paketov?
 
DA, a le po predhodnem dogovoru.
 
Kam prejmem informacije o naročilu in podatke za plačilo po predračunu?
 
Vse podatke o naročilu in informacije o plačilu prejmete na vnesen elektronski naslov. Dodatnih predračunov ne pošiljamo.
 
Stranke naprošamo, da preverijo, če so vnesle pravilen elektronski poštni naslov, saj v nasprotnem primeru ne bodo prejele nobenega obvestila o svojem nakupu.
 
Kako bom obveščen o postopku naročila po oddaji?
 
Po oddaji Vašega naročila boste prejeli na Vaš elektronski naslov sporočilo z vsemi informacijami oddanega naročila.
 
PAKIRANJE: prejeli boste elektronsko sporočilo, ko bomo spakirali Vaš paket.
 
O nadaljnjem postopku dostave (dnevu in času) boste obveščeni s strani dostavne službe.
 
V kolikšnem času prejmem svoje naročilo?
 
Izdelki na zalogi bodo prispeli k vam v roku, navedenem spodaj pri izbiri artikla. Oblačila prihajajo iz različnih skladišč, zato se roki dostave razlikujejo.
 
Naročil sem več artiklov z različnim dobavnim rokom, ali bom prejel vse izdelke naenkrat?
 
Če naročite večje število izdelkov (npr. 2 od 3 izdelkov nista na zalogi) je dobavni rok vašega naročila enak najdaljšemu dobavnemu roku.
 
V kolikor izbran izdelek ni na zalogi in je trenutno ne dobavljiv ali pa bi bil dobavni rok daljši, vas o tem pisno obvestimo na posredovani elektronski naslov pri oddanem naročilu.
 
Ali lahko izdelek vrnem ali zamenjam?
 
Seveda! Vse informacije o menjavi ali vračilu izdelkov najdeš na povezavi: MENJAVA in VRAČILO BLAGA
 
Stranke naprošamo, da vračilu dodajo obrazec, ki se nahaja na zgornji povezavi, ki je izpolnjen z vsemi podatki, saj nam ti podatki služijo kot evidenca ter omogočajo hitrejše reševanje reklamacij.
 
Strošek pošiljanja na naš naslov krije kupec. Stranke naprošamo, da paket odpošljejo priporočeno, saj v kolikor se paket ne vrne na naš naslov, žal kupec ne more uveljavljati vračila. Paketov z odkupnino ne sprejemamo. Strošek pošiljanja menjave krijemo mi, pri vračilu kupnine pa vam povrnemo kupnino na vaš TRR v roku največ 5 delovnih dni.
 
Kam prejmem račun naročila?
 
Račun naročila vam bomo poslali skupaj z naročenimi izdelki.
 
Na računu so razčlenjeni vsi stroški povezani z vašim nakupom. Kupec je dolžan preveriti podatke navedene na računu pred oddajo naročila, kasnejših podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov žal ne upoštevamo.
 
Prejel sem obvestilo o dostavi paketa vendar sem odsoten, kaj storiti?
 
Preko obvestila, ki ga prejmete preko dostavne službe GLS, lahko preko navedene povezave spremenite dan in čas vaše dostave ali pa paket preusmerite na prevzemno točko, kjer vas bo le-ta čakal 5 dni.
 
Če ste odsotni in ne morete prevzeti paketa, Vas naprošamo, da nas o nastali situaciji obvestite na elektronski naslov: info@must-have.si
 
Ali zračunavate dostavne in administrativne stroške za neprevzem paketov?
 
Da. Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročeni paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo poštne in administrativne stroške neprevzetega paketa v skupnem znesku 15€.